Avatar billede SussiDirchsen Nybegynder
20. juli 2009 - 10:28 Der er 7 kommentarer

DVD brænder Medion

Vi har købt en ekstern USB DVD/CD brænder hos Aldi (MD 97710 ), men vi kan ikke få den til at fungerer. Der var ikke en driver med CD`en der var Nero og jeg kan ikke finde en på nettet, så vidt jeg ved er Nero ikke en driver, den skal vel vise sig som et flytbar medie?? Kan I hjælpe mig med det??

På forhånd tak Sussi
Avatar billede azerty Juniormester
20. juli 2009 - 10:32 #1
Windows-version?
Avatar billede azerty Juniormester
20. juli 2009 - 10:35 #2
20. juli 2009 - 11:58 #3
Under kategorien [E-løsninger] ?
Avatar billede azerty Juniormester
20. juli 2009 - 14:11 #4
Dét lagde jeg så ikke mærke til i farten... Så bare, at du havde været involveret i et lignende spørgsmål :-)
Avatar billede SussiDirchsen Nybegynder
21. juli 2009 - 07:26 #5
Vi har Windows 2000
Avatar billede azerty Juniormester
21. juli 2009 - 14:12 #6
Windows 2000 understøtter som udgangspunkt ikke DVD. Der skal installeres nogle codecs.

Jeg kører selv Windows 2000 på en af mine computere og har fået computeren til at afspille DVD'er med programmet:

AVS Video:

http://www.avsmedia.com/AVS-Video-to-GO.aspx

Som brænder bruger jeg Roxio Creator 9 LE:

http://support.packardbell.com/dk/item/index.php?i=7428820000&ppn=PB90ED0091

(beregnet til Packard Bell-computere, men kører problemfrit på alle andre computere med Win2000/XP/Vista - Win7 ved jeg ikke)

Begge programmer er gratis.
Avatar billede azerty Juniormester
21. juli 2009 - 18:09 #7
UPS!

Jeg linkede til den forkerte AVS-fil. Det skal være AVSDVDPlayer:

http://www.brothersoft.com/avs-dvd-player-free-44678.html

Stadigvæk Roxio som brænder.