Avatar billede gealnidk Nybegynder
19. juli 2009 - 00:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Installation af Java 5 Update 15 32 bit giver ingen JDK\bin\server folder ?

Jeg forsøger at installere en JDK hvor min JBOSS 4.2 skal bruge jdk\bin\server, men hvordan får jeg installeret denne ?

Under JDK ligger kun bin under sub folders og under jre ligger der en client under bin !

Jeg får fejlen
Error: no 'server' JVM at 'C:\Program Files\Java\jre1.5.0_15\bin\server\jvm.dll'.

Jeg har downloadet https://cds.sun.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/CDS-CDS_Developer-Site/en_US/-/USD/ViewProductDetail-Start?ProductRef=jdk-1.5.0_15-oth-JPR@CDS-CDS_Developer og blot klikket next-next-next.
Avatar billede arne_v Ekspert
19. juli 2009 - 01:04 #1
Installer JDK'en.

Definer en environment variabel JAVA_HOME til at pege på roden af JDK dir (ikke bin dir og slet ikke DLL).
Avatar billede arne_v Ekspert
19. juli 2009 - 01:04 #2
Jeg har f.eks.:

JAVA_HOME=C:\SUNJava\jdk1.6.0
Avatar billede gealnidk Nybegynder
19. juli 2009 - 01:17 #3
aha - jeg havde en lille stavefejl i min JAVA_HOME, JBOSS kører nu.

Tak for hintet - smid et svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
19. juli 2009 - 01:57 #4
kommer her