Avatar billede geforce3 Praktikant
18. juli 2009 - 18:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Konvertere DVD til iPod

Hmm, kan det passe apple ikke har et program til at konvertere DVD til iPod? Når de nu reklamerer med hvor mange film der er plads til osv osv... Hvordan sætter man sin familie i gang med at rippe-konvertere og indsætte hardsub på ikke danske film.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juli 2009 - 20:45 #1
SKAL det være Apple der skal lave et program???
Kører du måske Apple OS?

Hvis ikke, kig her: http://www.nettips.dk/p3404.asp
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juli 2009 - 20:45 #2
Avatar billede geforce3 Praktikant
18. juli 2009 - 20:56 #3
Nettips har jeg brugt. Synes bare det er underligt det skal være så kompliceret. Det er svært at sætte sin lillesøster til selv at gøre, da jeg efterhånden er blevet træt af at skifte sortimentet ud :)
Avatar billede justrace Novice
27. juli 2009 - 01:18 #4
dvdfab.com

De laver et program der direkte konverterer en dvd til iphone, og undertekster kan vælges ud fra de sprog som er på filmen.
Avatar billede christopher_hammer Nybegynder
22. august 2009 - 16:14 #5
Du kan læse en guide til DVD til iPod her - den bruger kun freeware programmer:

http://www.codecs.dk/?Guides/DVDTilIPod/495
Avatar billede geforce3 Praktikant
02. december 2009 - 12:37 #6
Vil I dele point? :) Tak for hjælpen
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. december 2009 - 14:58 #7
velbekomme