Avatar billede Mads9902 Nybegynder
18. juli 2009 - 01:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Error ved connection

Hej alle sammen, nu har jeg selv siddet længe med det sammen program og selv prøvet og fikse det. det skal lige siges jeg selv fik sat det sammen, og nogle lunde til at virke, der var mange fejl i starten med nu mangler jeg kun at få det til at connecte til serveren.
- den kommer med den her error hver gang jeg prøvet at starte det;
18-07-2009 (tismand): CreateConnection() SocketException: Der kunne ikke oprettes forbindelse, fordi destinationscomputeren aktivt nægtede det 81.7.185.36:202

18-07-2009 (tismand): CreateConnection() SocketException: StackTrace:    ved System.Net.Sockets.TcpClient..ctor(String hostname, Int32 port)
  ved VisiChat.Connection.CreateConnection() i C:\NetStationen\VisiChat\Connection.cs:linje 203
Avatar billede arne_v Ekspert
18. juli 2009 - 01:50 #1
Firewall som blokerer ?
Avatar billede Mads9902 Nybegynder
18. juli 2009 - 01:55 #2
.er der ikke en eller anden måde du kan komme nemt uden om den, ved at bombe den imens man prøver at connecte, så den kommer til at lukke dig ind. eller er der ikke noget man kan gøre?
Avatar billede arne_v Ekspert
18. juli 2009 - 02:25 #3
Selvfølgelig ikke.

Hvad formål har en firewall hvis en hacker kan åbne den ved at "bombe den" ?
Avatar billede Mads9902 Nybegynder
18. juli 2009 - 02:35 #4
Er der virkelig ikke en måde du kan cracke dig ved gennem firewallen eller noget, det er blevet gjort før, det bare fordi hullet blev lukket.s;
Avatar billede arne_v Ekspert
18. juli 2009 - 02:59 #5
NEJ
Avatar billede Mads9902 Nybegynder
20. juli 2009 - 15:04 #6
lih