Avatar billede uth Nybegynder
14. juli 2009 - 12:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ost til pst

Jeg skal have konverteret en .ost fil til .pst og har surfet nettet en times tid uden at finde et værktøj der kan dette (med mindre jeg smider et par hundrede usd på bordet). Kan det virkelig være rigtigt at man skal ud at investere et par hundrede dollars for at løse en så normal problematik eller findes der en nemmere løsning. Jeg kan ikke tilgå .ost filen fra outlook, da kontoen den oprindeligt er oprettet i ikke findes mere og jeg vil helst ikke rode for meget rundt i mit eksisterende mail set-up. Nogle gode råd???
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
14. juli 2009 - 13:31 #1
importer .ost i outlook express.
Exporter til .pst i outlook expres....
Avatar billede ptj_11 Forsker
15. juli 2009 - 21:38 #2
Jeg ved ikke om det her kan lade sig gøre, men jeg ville forsøge med en kopi af ost-filen, som jeg bare omdøber til pst, eller simpelthen importere direkte fra ost-filen.
/ptj_11
Avatar billede uth Nybegynder
29. januar 2010 - 10:18 #3
check