Avatar billede trench Nybegynder
09. juli 2009 - 22:10 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Problemer med skrivefelt

Outlook 2003.

Når jeg i min Outlook klikker på 'Ny post-medelelse', åbner skrivefeltet (eller hvad det nu hedder) i hele skærmen. Det irritere mig. Jeg plejer at minimere det, så det ikke fylder så meget.
Det kan jeg pludselig ikke få den til. Selv om jeg minimere, lukker skrivefeltet og lukker Outlook, åbner den igen i hele skærmens størrelse næste gang jeg åbner en meddelelse.

Håber det er til at forstå?
Avatar billede trench Nybegynder
09. juli 2009 - 22:13 #1
Glemte:
Der sker også det hvis jeg vil åbne Outlook igen, efter at jeg lige har lukket det, at jeg får beskeden "Handlingen lykkedes ikke."
Jeg har med Offic-cd'en i forsøgt mig med "Find og ret fejl", men det har ikke hjulpet.
Avatar billede hmanback Nybegynder
09. juli 2009 - 22:34 #2
Prøv:
I dit "system tray" nederst til højre ved uret, højre klik på outlook-ikonet og fravælg "Skjul når minimeret" ("Hide When Minimized")
Avatar billede trench Nybegynder
09. juli 2009 - 23:07 #3
What??
Hvad har det med sagen at gøre?

Jeg tror ikke du har forstået spørgsmålet.
Avatar billede trench Nybegynder
10. juli 2009 - 00:07 #4
Jeg har netop fjerne min Office Basic, og installeret den på ny. Men det har ikke ændret noget. Får stadig den fejlmeddelelse + kan stadig ikke minimere skreverude og få det til at forblive lille (næste gang jeg har åbnet Outlook og vælger 'Ny', fylder den igen hele skærmen).

Please hjælp, inden dette udvikler sig til endnu flere problemer (sådan er det ofte gået).
VIL GERNE GIVE MANGE FLERE POINT!!!
Avatar billede ptj_11 Forsker
10. juli 2009 - 00:13 #5
Lav en mail til dig selv, hvor du gør den mindre, som du selv nævner i dit indlæg.
Sæt emne på, og klik "Filer/gem.
Luk mailen igen.
Nu burde Outlook opføre sig på den ønskede måde, når du næste gang starter en ny mail.
Hvis ikke, så tag et kig på nedennævnte tråd.

http://www.eksperten.dk/spm/880434#reply_7416298

/ptj_11
Avatar billede trench Nybegynder
10. juli 2009 - 00:25 #6
Det hjælper ikke noget. Næste gang jeg åbner Outlook og klikker på Ny, åbner l*rtet i hele skærmen.

Jeg forstår ikke det du linker til. Det spørgsmål handler da også om noget helt andet?

---

Jeg har også den fejlmeddelelse ...
Avatar billede ptj_11 Forsker
10. juli 2009 - 01:53 #7
Hvis du læser nummer 2 forslag i indlæg nummer 5. Det kunne tænkes, at det løste dit problem.
/ptj_11
Avatar billede trench Nybegynder
11. juli 2009 - 14:29 #8
Forslag numemr 2? Havd er forslag nummer 2? Er det det her: "Virker det stadig ikke, så prøv at omdøbe din profilmappe under "Documents and settings". Dette skal gøres fra administrator logon"?

Det får jeg ikke noget ud af.

Kan du ikke være lidt mere konkret?

Måske der også er andre der har lyst til at blande sig???
Avatar billede trench Nybegynder
12. juli 2009 - 19:16 #9
Kom  i første omgang til at skrive et svar i den anden tråd. Var en fejl.
Avatar billede trench Nybegynder
28. juli 2009 - 18:22 #10
Forfra ...

Problemet er at jeg ikke kan åbne det vindue jeg skriver i, uden det er maksimeret. Altså fylder hele skærmen.

Plus at jeg får omtalte fejlmeddelelse ("Handlingen lykkedes ikke"). Det sker som sagt når jeg vil åbne Outlook igen med det samme, lige efter at jeg har lukket det. Outlook ikonet nede ved uret bliver stående i nogle få sekunder, i stedete for (som det skal) at forsvinde med det samme. Først nå ikonet er væk, kan Outlook åbnes igen.
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. august 2009 - 17:59 #11
trench>> Forslaget, som jeg henviser til, sikrer at du får en helt ren officeprofil at arbejde i, så hvis du har fået sat et flueben for meget eller for lidt, eller noget andet er sket, så restaurerer du din profil med nævnte fremgangsmåde.
Hvad angår
"Plus at jeg får omtalte fejlmeddelelse ("Handlingen lykkedes ikke"). Det sker som sagt når jeg vil åbne Outlook igen med det samme, lige efter at jeg har lukket det. Outlook ikonet nede ved uret bliver stående i nogle få sekunder, i stedete for (som det skal) at forsvinde med det samme. Først nå ikonet er væk, kan Outlook åbnes igen", så er det helt, som det skal være, da outlook stadig er ved at lukke ned, lige så længe, som ikonet er synligt i systray.
Du kan heller ikke starte en bilmotor, så længe den ikke er slukket.
/ptj_11
Avatar billede trench Nybegynder
03. august 2009 - 03:33 #12
Citat: "trench>> Forslaget, som jeg henviser til, sikrer at du får en helt ren officeprofil at arbejde i, så hvis du har fået sat et flueben for meget eller for lidt, eller noget andet er sket, så restaurerer du din profil med nævnte fremgangsmåde."

Jeg er usikker på hvad det er lag du kalder for 2.

---

Ang. det du skriver i forbindelse med fejlmeddelelsen.

Jeg har nu altid været i stand til at åbne programmet _med det samme_ igen. Altså indtil dette problem opstod. Ikonet bliver stående i 7-8 sekunder. Altså går der 7-8 sekunder før jeg igen kan åbne Outlook. Det er jeg sikker på ikke er normalt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. september 2009 - 20:49 #13
Lukketid?
Avatar billede trench Nybegynder
10. september 2009 - 17:45 #14
Det her kom der ikke meget ud af. Lykkedes mig vist aldrig at få nogen til at forstå "problemet". Lige som folk holdt op med at svare.

Men så er det da godt at der er ting som er begyndt at løse sig selv. :D I går kunne jeg igen for første gang i lang tid komme ind på siderne med Windows- og Office Update. Og i dag kan jeg konstatere, at min "nye meddelelse" i Outlook nu igen kan åbnes uden absolut at ville fylde hele skærmen.
Avatar billede trench Nybegynder
10. september 2009 - 17:46 #15
.