Avatar billede Dartemis Nybegynder
08. juli 2009 - 23:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mit linux fryser konstant !!

Hey Eksperter.

Jeg kan stille og roligt installere Linux 9.04, MEN lige så snart jeg kommer ind i det sp går der ca. 30sek til 5min og så fryser den totalt, så må genstarte.. og det er hvergang :S

hvad sker der her ??

Mit System:
Ingen OS lige nu :S
DFI Infinity 975x/G - (Bundkort)
Intel Duel Core 2
Nvidia 8800GTS
5GB Ram
1.7TB Harddisk
Avatar billede off-line Nybegynder
09. juli 2009 - 00:01 #1
Du kører DualCore med skæv fordeling af ram. Om det gør noget
ved jeg ikke, men prøv, at køre med 2 ens ramblokke, a 1GB, i
hver sin slot farve.
Avatar billede Dartemis Nybegynder
09. juli 2009 - 10:16 #2
mine ram burde gerne være de samme jeg har 2 x 2GB og 1 x 1GB skal jeg så prøve at fjerne den 1GB ram ?
Avatar billede off-line Nybegynder
10. juli 2009 - 13:20 #3
Hov! læste lige din kommentar igen. Havde læst forkert, som at du
ville prøve, at fjerne den ene ramblok. Ja det er en god ide, men
det har du vel allerede prøvet så?
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
10. juli 2009 - 22:32 #4
altså ubnutu desktop (32bit) kan fx kun se 3gb ram
Avatar billede Dartemis Nybegynder
23. juli 2009 - 09:15 #5
lukket pga. intet virkede og jeg er hoppet tilbage til Win :/