Avatar billede SIPAadvisors Nybegynder
06. juli 2009 - 10:11 Der er 1 kommentar

hjaelp til internet tv

Jeg bor i schweiz, og vil se dansk tv.

I danmark har jeg en TDC boks, men kan ikke slaa den til hernede, dad et registreres at jeg ikke befinder mig I DK.

Pokkers, da jeg gerne vil se dansk tv, og footprint paa satelitten er aendret saaledes jeg ikke kan bruge parabol. Hvorledes kan jeg faa "sat min forbindelse op" saaledes jeg kan se dansk tv via nette?

Jeg har set dem der Sling Box, men iogmed upload hastigheden er saa lav, bliver det I meget ringe kvalitet.
Avatar billede kabbak Professor
06. juli 2009 - 10:57 #1