Avatar billede jesper_larsen Nybegynder
05. juli 2009 - 07:17 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at finde XP driver til min Sony Vaio

Da Sony Ikke understøtter Xp driver til VGN-FW21z skal jeg ud og finde driver som ikke kommer fra "Sony"

Er der nogen der vil hjælpe mig??

Hvilke program er bedst til at indentificere Pc'ens hardware med??
Avatar billede Jensen DK Novice
05. juli 2009 - 07:37 #1
Aida 32.
http://www.download.dk/index.asp?prog=33372&selOS=Windows
Du burte kunne finde ud af det hele med dette program.
Avatar billede jesper_larsen Nybegynder
05. juli 2009 - 07:40 #2
Takker jeg kigger på det og vender tilbage når jeg har fundet hardwaren og ikke kan finde driver til dem :)
Avatar billede Jensen DK Novice
05. juli 2009 - 07:45 #3
Avatar billede jesper_larsen Nybegynder
05. juli 2009 - 08:15 #4
Første problem:

ATI Mobility Radeon HD 3650 (Sony)

Jeg har fundet denne: http://www.ngohq.com/home.php?page=Files&go=cat&dwn_cat_id=14
Men den går kun op til 1400 X 1050 men min går op til 1920 x 1080
Avatar billede strych9 Praktikant
05. juli 2009 - 11:04 #5
Gå til enhedshåndtering, og dobbeltklik gfx kortet. Gå til fanebladet detaljer.
Der står et nummer, ala. VEN_1002&DEV_xxxx. Hvad er xxxx? Det er nummeret på chippen, og kan hjælpe med at finde den rigtige driver.
Avatar billede jesper_larsen Nybegynder
05. juli 2009 - 20:17 #6
Takker for hjælpen, men jeg tror jeg dropper det.
Jeg har læst mig frem til at de forskellige bærbar produkcenter laver lidt om på grafikkortene så man skal helst bruge deres driver og da de ikke findes som XP går jeg tilbage til Vista

Som jeg prøver at trimme Vista så den kommer til at ligne/virke som XP i stedet for.

Har I tjek på det i stedet for??
Avatar billede strych9 Praktikant
05. juli 2009 - 22:56 #7
Der var engang hvor folk sad og tweakede det blege ud af deres WinXP maskine for at få alt til at ligne Win98 så meget som muligt.

Jeg kan kun sige: Hvis du kører Vista, så kør Vista. =)
Avatar billede jesper_larsen Nybegynder
06. juli 2009 - 05:35 #8
Nej ikke Xp til Win98, men XP til Win2000 :-)
Avatar billede jesper_larsen Nybegynder
16. juli 2009 - 21:25 #9
lukket