Avatar billede musiki Nybegynder
02. juli 2009 - 22:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Broadcom WIFI enhed forsvinder

Hej eksperter,
jeg håber I kan hjælpe mig med min HP TX1345EO bærbar.
Det ser ud til at computeren ikke kan finde den trådløse netværksadapter (Broadcom), hverken som enhed i enhedshåndteringen eller som komponent i HPs egen Wireless Assistent - i sidstnævnte står kun Bluetooth enheden.

Det er heller ikke muligt at finde den trådløse netværksforbindelse under Netværksforbindelser.

Af løsninger har jeg prøvet at geninstallere driveren, geninstallere Wireless Assistent - genstarte computeren - og endeligt lod jeg den stå uden strøm natten over.
At lade den stå natten over hjalp i nogle timer: Computeren fandt "ny" hardware, den installerede det og alt virkede igen, men da jeg startede op anden gang virkede den ikke.

Under enhedshåndtering kan jeg, ved at vælge at vise skjulte enheder, finde en Broadcom "Miniport til Packet Scheduler" - den har jeg prøvet at deaktiver for at genaktivere, jeg har fjernet den og geninstalleret den - men igen uden held.

Endeligt kører jeg en virusskanning nu.

Er der nogen der kan hjælpe med dette? HPs website yder ingen hjælp.
Rent prioriteringsmæssigt, fordi jeg rejser fra Danmark om et par dage for et halvt år, bør jeg finde den nærmeste HP-godkendte reperatør - og sætte min lid til at han kan fikse det?
Avatar billede musiki Nybegynder
02. juli 2009 - 22:48 #1
Jeg har naturligvis prøvet alle versioner af driverne HP sætter til rådighed på deres website. Styresystemet er XP.
Avatar billede musiki Nybegynder
17. december 2010 - 15:16 #2
Lukker tråden.