Avatar billede trench Nybegynder
28. juni 2009 - 20:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

E-mail adresse til Skype?

Er der nogen der har en a-mail adresse til Skype?

De har trukket nogle penge der ikke skulle være trukket. Dem vil jeg have tilbage! Men den såkaldte "support" på Deres side er totalt ubrugelig til det formål. Jeg mangler en e-mail adresse.

På forhånd tak.
Avatar billede trench Nybegynder
29. juni 2009 - 17:30 #1
Nej, tænkte nok det er umuligt at komme i kontakt med de r*vhuller!

De har lavet det sådan, at selv om man ikke har tilmeldt sig automatisk overførsel af penge, så trækkes abonnements beløbet alligevel automatisk.
Samtidig er det ikke muligt at skrive til dem.

"Smart" fundet på! Er garanteret nøje planlagt. Vil være på de har tjent formuer på den måde.
Avatar billede trench Nybegynder
01. juli 2009 - 16:44 #2
Nu har de trukket. Så det løb er vist kørt.
Lukker.

Ser ikke engang ud til de har en dansk adresse. Ellers kunne man jo ved lejlighed tage forbi og pande dem en.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. juli 2009 - 18:05 #3
Eller den nemme løsning: Tal med din bank!
Avatar billede amews_aj Nybegynder
18. august 2009 - 11:32 #4
Ved godt der er tale om gammel tråd her.

Skype er nu ganske flinke når man kender dem lidt nærmere.
På selve skype siden er der et sted med en support formular, hvor du kan skrive til dem.

Men hvis der er tale om årsabonnement, så er det vel selvsagt et abonnement hvor pengene trækkes automatisk. Det med automatisk overførsel af penge er til din skypeout konto, og altså en seperat tjeneste. Det står sandsynligvis i abonnementsbetingelserne at opsigelse er krævet x antal dage før udløb.
Avatar billede hanole Nybegynder
28. oktober 2009 - 23:28 #5
skypes mailadresse er: support@skype.net
Avatar billede hanole Nybegynder
29. oktober 2009 - 12:17 #6
Ja jeg fandt jo mailadressen til skype og så sendte jeg dem en mail der var skrevet på engels det hjælper ikke en prut for de sender bare dette tilbage hver gang og det er ligegyldigt hvad man skriver her. de tager også selv penge fra mig

forThank you for contacting Skype Customer Support.

To help us best direct your question, please click the following link:
http://support.skype.com and follow the directions provided.

We look forward to helping you enjoy using Skype! de svarer stadig ikke på det man spørger om