Avatar billede Bengtsson1994 Nybegynder
26. juni 2009 - 23:38 Der er 4 kommentarer

HJÆLP! (ACER PROBLEM)

Hej Eksperter, jeg har lige fået min Acer Aspire tilbage fra en reperation og da jeg så er færdig med at installere vista igen, og skal til og på facebook, kan jeg pludselig ikke komme på nettet, Jeg kigger ned på proceslinjen og der står at jeg ikke er oprettet til noget netværk, og når jeg så åbner den der Acer ting, hvor der bla, står "Acer eNet Management" og trykker på det ikon hvor der står Acer eNet management, tænker den lige i 2 sek og så kommer der et nyt vindue hvor der står "Acer Empowering Technology Framework Launcher er holdt op med at fungere", og det kommer hver gang og så nede i proceslinjen står der nogen gange "WLAN (forbindelse afbrudt)" og "NULL TEXT"

Håber seriøst nogen kan hjælpe mig !
27. juni 2009 - 10:03 #1
Generelt: ...da jeg så er færdig med at installere vista igen... - har du ALLE korrekte driverpakker til din hardware ? Har du fuld WindowsUpdate incl Vista ServicePack1 ?

Det virker som om du 'kun' har install en RÅ Vista og derefter DIREKTE går igang med at lege (=facebook) ?
Altså slet ikke har været på nettet (læs: WindowsUpdate) med noget som helst først ???

Hvad med sikkerhedsprogram(mer) samt opdatering af samme ?
Avatar billede justrace Novice
27. juni 2009 - 10:15 #2
... og det kan snildt vare et par timer inden man har fået alle opdateringer. Start med at hente SP1 og kør den manuelt da det vil overhale en masse af de opdateringer der er indbygget i den.
27. juni 2009 - 13:50 #3
Joooo - der er ikke altid 'bare' lige at smide skiven i putteren og så ~½ times tid så er alt på plads ...

... derfor har jeg altid diverse M$ ServicePack liggende på passende andet medie (USB memorydims), klar til af smide på inden den 'ser' noget som helst (inter)net...

M$ ServicePack1 til Vista -> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=f559842a-9c9b-4579-b64a-09146a0ba746

------

M$ ServicePack3 til XP -> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=5b33b5a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4&displaylang=da

------

Hvad siger <Bengtsson1994> så nu ? (Husk også dine tidligere spørgsmål ? -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Bengtsson1994 )
29. december 2010 - 12:25 #4
(Hvad endte denne tråd med ?)