Avatar billede steench Nybegynder
24. juni 2009 - 12:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sprog/tekst database

Hej.

Jeg er på jagt efter en form for database/system, hvor man kan gemme og genfinde sine tekster og ord, i forskellige sprog.

Eks. skriver jeg en bestemt tekst, der skal formuleres på en bestemt måde. Den oversættes til 7 andre sprog. Når jeg så har brug for teksten i en eller sammenhæng, indtaser jeg noget af teksten, og systemet præsenterer mig for de forslag den finder. Jeg kan så vælge at få teksten vist på et andet sprog.

Er der mon nogen, der er stødt på noget sådan ?

/Steen
Avatar billede arne_v Ekspert
24. juni 2009 - 18:47 #1
Vil du lave en saadan database eller leder du efter en faerdig?

Hvis du vil lave en skal du vel have have 2 felter tekstid og sprogid til at identificere tekster.
Avatar billede steench Nybegynder
24. juni 2009 - 21:01 #2
Jeg håber på at kunne finde en færdig, jeg evt. kan rette til.
Skal jeg lave en selv, bliver det nok i php og MySQL.

/Steen
Avatar billede steench Nybegynder
20. marts 2011 - 17:57 #3
lukker