Avatar billede cykleren Nybegynder
23. juni 2009 - 07:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

pc via HTCS710

Kan jeg få en walk through i hvodan jeg kobler min pc til internettet via min mobiltelefon. Det er en HTC s710 med windows mobile 6. Telefonen forbinder til Unotel (tdc net).
Avatar billede falster Ekspert
23. juni 2009 - 22:00 #1
Da du (endnu) ikke har fået andre bud:

Har du prøvet med hvert område for sig (e-mail, kontakter, opgaver og kalender)?

Hvis du gør - er der så ingen af dem, der lykkes.
Avatar billede cykleren Nybegynder
23. juni 2009 - 22:23 #2
jo, jo jeg kan sagtens synkronisere min telefon og pc via activesync. det jeg gerne vil, er at koble min pc på internettet via mobiltelefonen.
Avatar billede falster Ekspert
24. juni 2009 - 12:39 #3
Jeg forstår den forvirring, som jeg har skabt hos dig.

Jeg troede, at jeg svarede på dette spm.

http://www.eksperten.dk/spm/879098

Må have fejltastet, -klikket e.a.

Sorry :-)
Avatar billede cykleren Nybegynder
18. juli 2009 - 19:43 #4
har selv fundet svaret, i menuen på telefonen er der et pkt. "del internetforbindelse" ! i med usb kablet, og deruaf. Men husk at købe en datapakke, ellers er det sindsygt dyrt!
Avatar billede cykleren Nybegynder
18. juli 2009 - 19:44 #5
stop