Avatar billede phs1 Nybegynder
21. juni 2009 - 22:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fjerne tidligere søgninger i Google.

Hej Eksperter.
Har tidligere i XP HOME  under internetindstillinger, og ved at fjerne fluebenet i formularer, kunnet undgå at gamle søgninger dukkede op , hver gang jeg søgte noget nyt.
Har nu anden computer med Vista indlagt. og på trods af at jeg følger samme procedure, dukker gamle søgninger op.
Er der nogen der kan hjælpe med dette??
Mvh. phs
Avatar billede vejmand Juniormester
21. juni 2009 - 22:43 #1
Hvis IE8:
Funktioner -> Internetindstillinger -> Indhold -> Indstillinger ud for autofuldførelse -> "Slet oversigten over......"
Avatar billede phs1 Nybegynder
21. juni 2009 - 23:53 #2
Hej vejmand.
Dit forslag er også forsøgt, -har sat flueben i rammerne inden jeg trykker anvend, men det løser ikke problemet, hjemmesider som tidligere er søgt, dukker op når jeg søger en ny hjemmeside.
Og det er IE8.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. juni 2009 - 06:03 #3
Er det dine egne tidligere søgeord som dukker op?
Eller er det Google's forslag?

Hvis det er det sidste, kan du:
Ud for søgefeltet på Google, klikker du på Indstillinger -> Ud for "Forslag til forespørgsler" sætter du prik i "Du må ikke angive forslag........." -> Klik på "Gem indstillinger".
Avatar billede phs1 Nybegynder
22. juni 2009 - 09:26 #4
Det er mine egne.
Avatar billede phs1 Nybegynder
22. juni 2009 - 14:12 #5
Hej vejmand.
Fik det pludselig til at fungere, - gl. søgninger dukker ikke længere op.
Tak for hjælpen.
Hvordan giver jeg dig point??
Hilsen phs1
Avatar billede vejmand Juniormester
22. juni 2009 - 15:43 #6
Hmm, velbekomme.
Du kan jo ikke give point når du selv har sendt som "Svar" og efterfølgende accepteret dit eget svar.

En anden gang, husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)
Avatar billede phs1 Nybegynder
22. juni 2009 - 22:33 #7
Hej vejmand.
Beklager meget, - uvidenhed var årsag.
Hvis jeg nu skriver et svar under dit forslag, -kan jeg så give dig point???
Hvis ikke, vil jeg hvis jeg får brug for hjælp besvaret af dig, doble op.
Venligst phs1
Avatar billede vejmand Juniormester
22. juni 2009 - 22:45 #8
Som sagt, denne gang er det for sent.
Bare husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar" en anden gang.....  :-)