Avatar billede hal Nybegynder
20. december 1999 - 21:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Processor

Hej
forholdvis ny med Director, men har fået sammensat en movie, som også virker når jeg browser den efter Afterschock-behandling, men når movien er afsluttet med "hold on curreent frame" kører processoren stadig med 100 % og det siger sig selv, at det sløver selv en rimelig hurtig pc-er (400 mzh)
Avatar billede stoons Nybegynder
20. december 1999 - 22:25 #1
Hvilken version af Director har du?
7, giver, så vidt jeg ved den slags problemer!

(Eller er det den tidligereversion 6.5?)

Den nyeste 7.01 (?) skulle SÅ VIDT JEG VED ikke lave den slags...
Avatar billede zane Nybegynder
21. december 1999 - 00:13 #2
Du kan evt. prøve "go the frame" eller "pause", ved ikke om det virker, men det er da et forsøg værd.

~zane~
Avatar billede hal Nybegynder
21. december 1999 - 21:14 #3
Jeg har 7.0 versionen
Avatar billede hal Nybegynder
21. december 1999 - 22:59 #4
Hej igen
jeg har nu opdateret til 7.0.2 og har nu kun én behavior på sidste frame som hedder "HoldCurrentFrame" - Events til den hedder "exitframe" og "getBehaviorDecription" - Actions til "eventframe" er "Wait on current frame". Processoren kører stadig med 100 %!!!
Avatar billede zane Nybegynder
21. december 1999 - 23:35 #5
Har du prøvet:

on exitFrame
  go the frame
end

~zane~
Avatar billede stoons Nybegynder
22. december 1999 - 01:15 #6
= (
Avatar billede crunch Nybegynder
22. december 1999 - 14:17 #7
on exitframe
pause
end

-er bedre da det stopper filmen, mens "go the frame" repiterer framen...
prøv evt.

on exitframe
quit
end

(hvis du vil stoppe helt)
Avatar billede hal Nybegynder
22. december 1999 - 23:06 #8
nU HAR JEG OGSÅ PRØVET JERES RÅD UDEN HELD. Jeg har lavet en "movie" nu på en eneste frame uden behavior. når jeg browser kører processoren 100%!! efter slutningen. Hvis jeg alene kører movien i director belastes processoren 38% ved slutningen.

Jeg takker forøvrigt for jeres forsøg på at hjælpe