Avatar billede visto Professor
13. juni 2009 - 22:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

"Søg på denne side" virker ikke

Jeg har netop opdateret til Internet Explorer 8. Men "Søg på denne side" ([Ctrl + F] virker ikke.

Hvordan den kommer til at virke?
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juni 2009 - 22:50 #1
Det er vel ikke fordi du ikke har opdaget at søgefeltet er flyttet til venstre side?

Ikke fordi jeg ikke tror dig, men det kunne da være....  :-)
Avatar billede visto Professor
13. juni 2009 - 23:14 #2
Ja, det kunne sagtens være :-) Men jeg kan ikke se noget søgefelt til venstre. Der er et til højre, ligesom i IE7. Og når jeg har skrevet et søgeord, kan jeg også vha. en lille pil vælge "Søg på denne side", men funktionen virker ikke. Og uanset hvad, så burde [Ctrl+F] jo få søgefeltet frem, men taster jeg dette, forøges størrelsen af det blå felt under fanerne blot, men det er tomt.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juni 2009 - 23:28 #3
men taster jeg dette, forøges størrelsen af det blå felt under fanerne blot
Det er netop her jeg har søgefeltet til venstre, jeg ved desværre ikke hvorfor den er væk hos dig.  :-(
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juni 2009 - 23:32 #4
Kommer den frem, hvis du klikker på "Rediger" ->  "Søg på denne side"?
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juni 2009 - 23:36 #5
Avatar billede visto Professor
13. juni 2009 - 23:40 #6
Fint. Jeg kigger på det i morgen. Lige nu er det sengetid.
Avatar billede visto Professor
15. juni 2009 - 14:35 #7
Fint. Det virker jo. Tak for hjælpen og læg venligst svar til point.
For dårligt at Microsoft ikke kan klare det problem. Jeg er jo åbenbart ikke den første der har mødt det...
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juni 2009 - 15:51 #8
Velbekomme, svar kommer her.  :-)
Avatar billede visto Professor
15. juni 2009 - 16:26 #9
Jeg har siden erfaret, at der er andre problemer med IE 8, så nu går jeg tilbage til IE 7: På mit debatforum kan jeg, når et indlæg overstiger størrelsen af det felt, som jeg skriver i, pludselig ikke se det sidste af teksten - altså der hvor jeg skriver. Teksten "hopper op", så skrivemarkøren bliver skjult. Det kan jeg selvfølgelig ikke bruge til noget, idet det er helt umuligt at skrive på den måde.

Jeg har tjekket om det er reparationsfilen, der forårsagede dette problem, men det er det ikke, idet det også er sådan efter en "ren installation" af IE 8.

Irriterende...