Avatar billede joker79 Nybegynder
12. juni 2009 - 23:17 Der er 6 kommentarer

MSN og modtagne filer

Jeg har et lidt banalt spørgsmål. sidder her til aften og roder med MSN, og modtagne filer. jeg har XP. normalt så går jeg ind under start - søg, også finder jeg min modtagne filer mappe. jeg ville så trække en genvej ud til mit skrivebord, men den flytter så hele mappen. Jeg får nogle filer og den vil så ikke modtage dem, fordi mappen er blevet flyttet. jeg får så slettet mappen modtagne filer fra skrivebordet (troede det var en genvej)
Men nu kan jeg så ikke modtage filer mere. er der nogen der kan hjælpe mig med at få min modtagne filer igen?? skal jeg slette msn og ligge det ind igen.. eller hvad gør man.

(ja ja jvf ovenstående, så er den sidste idiot (mig) ikke født endnu :o))

Med venlig hilsen
Ronni
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
12. juni 2009 - 23:24 #1
Hej..

Prøv at strate din MSN og gå ind i "Funktioner" + "Indstillinger"
gå ned og klil på "Filoverførsel" +++ Tryk på "skift"(mappe) hvor der står "Gem modtagne filer i denne mappe:"
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
12. juni 2009 - 23:24 #2
UPZ stratec = Starte..
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
12. juni 2009 - 23:30 #3
Prøv at starte din MSN og gå ind i "Funktioner" + "Indstillinger"
gå ned og klik på "Filoverførsel" +++ Tryk på "skift"(mappe) hvor der står "Gem modtagne filer i denne mappe:"

(O: det kører helt vildt godt idag..
Avatar billede joker79 Nybegynder
12. juni 2009 - 23:44 #4
denne tråd lukkes. jeg fandt skisme ud af det ved at pille lidt frem og tilbage :o)

Mvh
Ronni
Avatar billede joker79 Nybegynder
12. juni 2009 - 23:46 #5
Gjorde som du skrev Michael.. og har bare lavet en ny mappe til at modtage de filer i. Så nu kører det som det plejer :o)

tak for hurtig assistance

Mvh
Ronni
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
13. juni 2009 - 00:15 #6
(O: