Avatar billede perbundy Nybegynder
11. juni 2009 - 16:10 Der er 1 kommentar

Beskadiget USB

Forleden dag gik min USB-key pludselig ned og jeg kunne ikke længere få adgang til den. Jeg fandt frem til, at partitionen nok var blevet slettet.
Forsøgte så selv om jeg kunne genskabe partitionen og fik også en til at kigge på det, men fik det svar at USB-key'en var ødelagt og den kunne ikke reddes.
Efterfølgende er det så lykkedes mig at formatere USB-key'en og har også fundet frem til de "slettede" filer - det er hovedsageligt Excel-dokumenter der ligger på USB'en, men de "vigtigste" med formateringer og formler er desværre beskadiget.

Findes der et program (gerne freeware), der er bedre til at genskabe Excel-dokumenter end andre ?
Avatar billede perbundy Nybegynder
11. juni 2009 - 16:28 #1
Hov, har lagt spørgsmålet ind 2 gange, så jeg lukker denne.