Avatar billede Jammerlabz Nybegynder
11. juni 2009 - 10:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slettet profil?

Hej... jeg har haft en profil herinde siden 2003 og brugt eksperten flitigt. Da jeg loggede ind for noget tid siden fik jeg afvide jeg skulle bruge min e-mail. Det gjorde jeg så og da jeg var logget ind vill jeg ændre min kode. Under processen i opdateringen lavede den en fejl. Jeg blev smidt af og skulle logge ind igen. Da jeg gør det for jeg afvide mine oplysninger er forkerte. Jeg beder derfor om at få sendt mit password hvor jeg så for afvide at mine oplysninger ikke længere eksistere.

Jeg har oprettet denne bruger bagefter for at få mulighed for at rapportere fejlen. Jeg havde en del point og gamle tråde som var ret rart at havde. Kan i hjælpe mig med at få min æld gamle profil tilbage?

Brugeren hed: Jammerlabz (ligsom denne)
Emailen var talker3333@hotmail.com
Avatar billede idg_stoev Nybegynder
11. juni 2009 - 12:31 #1
Din gamle profil er blevet genoprettet
Avatar billede jammerlab Nybegynder
11. juni 2009 - 16:20 #2
Jeg nåede ikke at lukke spørgsmålet inden i disablede min anden profil, men du skal ihvertfald havde mange tak.
Avatar billede idg_stoev Nybegynder
12. juni 2009 - 09:15 #3
Jeg havde ikke lige set at du gav point for spørgsmålet. Jeg lukker det for dig.
Avatar billede Jammerlabz Nybegynder
12. juni 2009 - 09:21 #4
Lukket