Avatar billede car11 Nybegynder
08. juni 2009 - 21:26 Der er 1 kommentar

Infrarød port i HP pavillion laptop dv7-1205

Jeg har købt mig en HP pavillion laptop dv7-1205, hvor der er en fjernbetjening (IR) med til HP media smart. Kan den Infrarøde (IR) port ikke bruges til andet en fjernbetjeningen ? Jeg vil gerne koble et ur på via IR men PC'eren vil ikke fange den via IR. Er der nogle indstillinger der skal foretages for at IR porten virker til andet end fjernbetjeningen ?
Avatar billede Computergeek Nybegynder
22. juni 2009 - 19:27 #1
Den IR port kan ikke benyttes til andet end fjernbetjeningen..