Avatar billede idenu Nybegynder
07. juni 2009 - 18:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Anullering af løb på eBay

Hej

Jeg er kommet til at købe noget på eBay ved en fejl. Mit spørgsmål er så. Hvordan anullere jeg købet. Kan jeg godt lade vær med at betale, og hvad sker der hvis jeg ikke gør det?
Jeg har slet ikke modtaget varen endnu.
Avatar billede idenu Nybegynder
07. juni 2009 - 18:32 #1
Jeg mente "annullering af køb på eBay"
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2009 - 19:12 #2
Jo, du kan da blot undlade at betale, så bliver du blacklistet og det var det.
Men helt æeligt hvordan ville du ha det hvis du havde sat noget til salg og der var en der gik ind og spærrede for øvrige bud, hvorefter du fik lov at sejle din egen sø
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juni 2009 - 19:27 #3
Hvordan kan man komme til at købe noget ved en fejl?

Husk dine dobbeltoprettede spørgsmål...
Avatar billede idenu Nybegynder
07. juni 2009 - 20:17 #4
Der skete det, at jeg sad ved en anden computer og surfede på det tyske eBay-site. Jeg havde så ikke lagt mærke til at den allerede var logget ind på, ham der ejede computerens eBay konto. Jeg ville så se hvad det i sidste ende kostede derfor prøvede jeg bare at købe det. Jeg så så først bagefter at jeg var logget på hans konto, og havde budt på den. Da det stod på tysk, var jeg ikke lig så opmærksom som jeg burde have været.
07. juni 2009 - 22:15 #5
Skriv til dem du har købt det fra, og forklar problemet.
Det sidder trodsalt også mennesker i den anden ende (-;
Avatar billede idenu Nybegynder
18. august 2010 - 14:15 #6
Sælger godtog min annullering
Avatar billede idenu Nybegynder
18. august 2010 - 14:15 #7
svar