Avatar billede a55830 Praktikant
04. juni 2009 - 11:44 Der er 1 løsning

Live Webcam på egen hjemmeside og egen server

Hej Der ude

jeg ved godt der er 1000 oprettet spørgsmål om dette emne men der er ingen der kommer med en løsning jeg kan bruge.

Jeg har en hjemmeside hvor vi gerne skulle have et LIVE cam på
men alle de løsninger jeg kan finder er hvor den opdatere hvert 5.sek. og det skal det jo ikke da det skal være LIVE.....

Hardware INFO:

Logitech Webcam HOME
Windows 2003 server IIS v6

håber der er en der ude der kan hjælpe mig
Avatar billede a55830 Praktikant
08. juni 2009 - 09:58 #1
intet er der virkelig ikke nogen der ved noget , hmm ok jeg lukker og slukker