Avatar billede fidose Nybegynder
03. juni 2009 - 11:06 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

JAVA installering

Har forsøgt inst. af Java - skal bruge sidste version på hj.siden: updaterdinpc.dk
Får fejl: 25099 og har efterfølgende fulgt Java´s hjælpeside: forsøgt de 2 hjælpemuligheder.
Fejl: 25099 dukker alligevel op.
Hvad gør jeg forkert = hvordan får jeg Java ind?
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2009 - 11:58 #1
Er det dette du har prøvet?
http://www.java.com/en/download/help/error_25099.xml

Det er meget vigtigt at du får fjernet alt Java fra din computer før du går i gang med step 2 under Workaround ellers virker det ikke.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2009 - 11:59 #2
Avatar billede fidose Nybegynder
03. juni 2009 - 12:10 #3
Ja det er den jeg har været igennem.
Jeg har intet JAVA liggende; kontrolleret både v/CCleaner og via kontrolpanelet (tilføj/fjern)
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2009 - 13:29 #4
Og du har kigget her:
C:\Programmer\Java
og her:
C:\Documents and Settings\Dit brugernavn\Application Data\Sun\Java

For at se den sidste, skal Visning af skjulte filer og mapper være aktiveret
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2009 - 13:31 #5
PS: Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)
Avatar billede fidose Nybegynder
03. juni 2009 - 14:38 #6
nej, det havde jeg selvfølgeligikke!
Det er gjort nu og renset.
Men det giver (desværre) samme "error 25099"
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2009 - 16:08 #7
Installerer du direkte fra nettet eller downloader du installations-filen først?
Prøv at downloade filen og herefter højreklikke på filen -> Kør som administrator.
Avatar billede ptj_11 Forsker
03. juni 2009 - 19:48 #8
Hvis dit styresystem er Vista, så skal du måske aktivere administartorrettigheder før du kører installationen.
/ptj_11
Avatar billede fidose Nybegynder
03. juni 2009 - 22:17 #9
jeg har prøvet direkte fra nettet og download inst.fil og åbnet som du beskrev - intet af det lykkedes uden den omtalte error.
jeg forsøger på XP
Avatar billede Vandreren Novice
09. december 2010 - 15:21 #10
Er problemet stadig aktuelt?
Avatar billede fidose Nybegynder
09. december 2010 - 16:23 #11
nej, det er løst "for længe siden"
Avatar billede Vandreren Novice
09. december 2010 - 16:26 #12
Fantastisk :)
Avatar billede fidose Nybegynder
18. januar 2011 - 17:49 #13
alt er nu i sin bedste orden
tak for hjælp og interesse
Avatar billede vejmand Juniormester
18. januar 2011 - 20:28 #14
Hmmm, normalt giver man point for hjælpen, eller også fortæller man løsningen, hvis man selv har fundet ud af det.......