Avatar billede ripley Nybegynder
12. maj 1999 - 00:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

E-mails

Hej!

Kunne det ikke godt lade sig gøre at arrangere det således, at man selv skulle afkrydse "send mig en e-mail, når der er nyt i dette spørgsmål"? - nu står den som default til at være afkrydset, og hvis jeg ikke slår det fra (hvad jeg som regel glemmer, når jeg kigger rundt i spørgsmålene - så vælter det ind med e-mails fra eksperten, som jeg egentlig ikke har noget at bruge til. Eller er det bare mig, der har det sådan?
Avatar billede veronica Nybegynder
12. maj 1999 - 11:13 #1
Jeg synes mere, det kunne være rart, hvis kategorien stod i den e-mail, man får tilsendt..
Avatar billede bug Nybegynder
12. maj 1999 - 11:27 #2
Ja!
Avatar billede jumper Nybegynder
12. maj 1999 - 11:36 #3
Du kan altid gå ind og ændre i din profil. Der kan du slå de spørgsmål fra, som du glemte at afkrydse og som du ikke vil modtage emails fra.

/Thor
Avatar billede jumper Nybegynder
12. maj 1999 - 11:37 #4
Kategorien skal helt klart med i selve mailen. Det gør det nemmere at se, om spørgsmålet har ens interesse.

/Thor
Avatar billede admin Novice
12. maj 1999 - 11:50 #5
Om ca. et par dage kommer en ny version hvor kategorien står i mailen :)
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
12. maj 1999 - 23:28 #6
Hvis du har Outlook Express 5
kan du lave en regel, der flytter alle spørgsmålene til en anden mape, så de er samlet et sted, og der ved nemereat slette gamle mails fra eksperten.dk
Avatar billede ripley Nybegynder
13. maj 1999 - 18:18 #7
okay!
Avatar billede admin Novice
14. maj 1999 - 18:01 #8
Det skulle køre nu for nye spm, og kommer snart for resten. :)
Avatar billede admin Novice
14. maj 1999 - 18:08 #9
Er det kun mig der får mange mails vedr. dette spm?