Avatar billede mikkelthoegersen Nybegynder
28. maj 2009 - 00:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vindue på ekstern skærm dukker op i det primære

Jeg har forbundet en ekstern skærm til den bærbare. Ved den eksterne skærm vil jeg gerne have, at et pdf dokument bare skal blive der. (Arbejder med LaTeX). Når jeg compiler, så dukker pdf dokumentet på min bærbares skærm :( Hvad kan jeg gøre, sådan at vinduet bare bliver på den eksterne skærm hele tiden automatisk, også når jeg compiler?
28. maj 2009 - 06:35 #1
... sådan virker det her: Træk vinduet over til Skærm #2 - luk det pænt. Så burde den huske hvor den skal dukke op næste gang...
Avatar billede justrace Novice
28. maj 2009 - 08:41 #2
... og her. :)
Avatar billede mikkelthoegersen Nybegynder
11. november 2009 - 19:34 #3
accepteret svar karise_larry.
11. november 2009 - 19:51 #4
Ping...
(Det var et [svar]...)

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1