Avatar billede fusion-it Nybegynder
26. maj 2009 - 08:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvem står står bag eksperten.dk?

Hej alle

Jeg har nu i en tid undret mig lidt over hvem som står bag stedet her? Jeg har kikket en del rundt på en meget forvirrende side hvor reklamer næsten overgår hvad det drejer sig om.

Jeg har nu også været bruger her et par mdr. og er ikke særlig imponeret. Der var mange funktioner man kunne tilføje.

Det ville f. eks være rart på forsiden at have admin samt co/admin stående på forsiden med link man kunne skrive til dem med feedback. Eller findes de imellem alle de reklamer som køre ?

Der ikke findes så mange steder som her så er det da lidt ærgerligt hvis ikke det bliver opdateret.
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2009 - 08:52 #1
Det er IDG Danmark der står for Eksperten.dk, de sammen som også står for PCWorld.dk og ComputerWorld.dk
Avatar billede thesheriff Nybegynder
26. maj 2009 - 08:55 #2
Det fremgår også i bunden af siden, hvem der udgiver/har copyright.

Der er flere tråde om ting, der skal tilføjes/ændres; her nogle samlet i bloggen:

http://www.eksperten.dk/blog/11
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. maj 2009 - 08:56 #3
Det var oprindelig et par gutter ved navn Jacob og Andreas (og måske en enkelt mere jeg har glemt) der lavede eksperten. Jacob solgte så eksperten for et par år siden til IDG
Avatar billede snowball Novice
26. maj 2009 - 08:57 #4
Det står helt nederst på alle sider hvem der står bag Eksperten.

Mht. kontakt til Admin / CoAdmin så kan man f.eks. benytte http://www.eksperten.dk/spm/Eksperten/CoAdmin/

Men ja, vi mangler helt klart en Info menu som vi havde i den gamle version, men den er heldigvis lige på trapperne :)
Avatar billede fusion-it Nybegynder
26. maj 2009 - 09:01 #5
wow så skal jeg S** lover for der kom gang i svarene selv med 0 point :)))

#snowball
jamen det lyder jo godt, kan du lufte nogen af de nye tiltag? Håber i har valgt at lave så man kan rette tråde man har oprettet så vi ikke skal fylde jeres DB med alle de overfødige tråde :)
Ligesom det ville være lækkert med en kode snip viser så man kan sætte sin kode på til fin læsning :)

Nå men det var jo kun 10% af mine ideer til havd mankunne gøre bedere :))
Avatar billede snowball Novice
26. maj 2009 - 09:13 #6
fusion-it: Redigering af indlæg er ikke noget vi regner med at indføre - det vil give for mange problemer på en side som Eksperten fordi der er et point system indblandet.

Source kode formatering har hele tiden været planlagt til denne version af Eksperten, så det er på ToDo listen.

Ellers kan jeg anbefale at følge med i Bloggen som der også linkes til her i spørgsmålet. Bloggen vil desuden også blive gjort meget mere tydelig i nærmeste fremtid.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
26. maj 2009 - 09:16 #7
@snowball: Hvem er egentlig blevet admin i stedet for dig?
Avatar billede snowball Novice
26. maj 2009 - 09:25 #8
Ingen - jeg er stadig Admin. Udviklerne har bare ikke helt fået implementeret alle rollerne endnu, så derfor står både Lars og jeg som CoAdmin selvom vi egentlig er Admin ;)
Avatar billede fusion-it Nybegynder
28. maj 2009 - 07:43 #9
Bingo