Avatar billede nemlig Professor
25. maj 2009 - 19:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mail fra Experten havner i TDC's spamfilter

Hejsa.
Jeg har i dag konstateret at 7 stk. mails fra experten er havnet i TDC's spamfiler.
Bare til orientering.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. maj 2009 - 19:33 #1
Ikke et nyt problem, det er før sket i forbindelse med at mail-systemet har været nede....
Også bare til orientering.....  :-)

Men tak for påmindelsen, fandt lige en ordenlig stak i spam-filteret.  :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
26. maj 2009 - 17:05 #2
Det er svaert at gardere sig imod.

Der er ikke nogen 100% sikker maade til at skelne mellem spam og ikke-spam.

(per definition, fordi hvis der var faste regler, saa ville spammere udnytte dem !)
Avatar billede vejmand Juniormester
26. maj 2009 - 17:19 #3
Hos mig opstår problemet kun hver gang Ekspertens mail-system har været nede.
Kan det have noget at gøre med, at der så kommer ret mange mails fra Eksperten på én gang, når det virker igen?
Avatar billede arne_v Ekspert
26. maj 2009 - 17:24 #4
Sikkert.

En stormflod af mail for sikkert de selvlaerende spam filtre til at betragte dem som spam.

Og naar saa tilstarekkeligt mange har vaeret inde og sige ikke-spam saa laerer filtrene det.
Avatar billede nemlig Professor
22. marts 2010 - 09:44 #5
lukker.