Avatar billede 29720689 Nybegynder
25. maj 2009 - 09:54 Der er 1 løsning

Opret 3D pdf

Hej

Jeg sider med adgang til Acrobat Pro 8. Har forsøgt at søge mig frem til en guide, i at fremstille 3D pdf. Dvs. jeg ønsker at kunne indsætte en 3D model lavet i endten AutoCad(dwg) el. Inventor i et pdf dokument således at en evt. modtager kan rotere den indsatte figur.

Er der en som kan forklarer mig hvordan jeg gøre dette eller linke til en guide? På forhånd mange tak.
Avatar billede 29720689 Nybegynder
25. maj 2009 - 10:48 #1
Arhhh, så fandt jeg ud af det :)

Løsning:

Tools -> Advanced Editing -> 3D