Avatar billede jberiksen Nybegynder
20. maj 2009 - 09:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vis sidste dato

Hej

I min database har jeg en tabel (Aktivitetsrapport) hvor i der bliver skrevet en Kommentar (kommentar) og en Dato (dato) for hvornår den er skrevet og et SagsId (SagsId) der siger hvilken sag den hører til.

Så er mit problem at jeg gerne i et felt i min formular vil have vist den sidste dato for hvornår der er skrevet en kommentar.

Nogle der kan hjælpe mig til med en ide til hvordan det?
Avatar billede mugs Novice
20. maj 2009 - 09:36 #1
DMax("[dato]", "Tabel1", "[sagsid] =" & Me.sagsid)
Avatar billede mugs Novice
20. maj 2009 - 12:33 #2
Tak for point.