Avatar billede pwn Forsker
18. maj 2009 - 00:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fax over Internette

Jeg leder efter en satbil løsning for afsendelse og modtagelse af fax. Jeg har nedlagt fastnetnummeret, men har brug for nogle gange om måneden at kunne sende og modtage fax. Jeg har kikket på www.ipfax.dk og et par andre.Jeg er villig til at betale nogle hundrede kroner om året for, at det virker stabilt, så det er ikke nødvendigvis en gratisløsning jeg er ude efter.

Er der nogen, der har forslag til løsning og erfaring med disse.
Jeg afsætter en pose points til fordleing for gode forsalg:-)

mvh
p
Avatar billede pwn Forsker
25. august 2009 - 14:22 #1
Ingen svar = oprydning
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2009 - 19:12 #2
Jeg har selv søgt som en gal efter en Fax løsning, men fandt intet, dog har jeg ikke set ipfax.dk før så hvad er der galt med den ?