Avatar billede MCNG Nybegynder
17. maj 2009 - 23:57 Der er 9 kommentarer

Fejl når jeg skal logge ind i MSN

Hey jeg har brug for hjælp angående MSN.
Når jeg skal logge ind i MSN så siger den at jeg ikke kan logge ind, så trykker jeg på oplysninger så står der `Fejlkode 80072efd`, og efter det trykker jeg på fejlfinding og der står `computeren har tilsyneladende en ugyldig IP-adresse` også trykker jeg reparere også står der fuldført så prøver jeg at logge ind igen, så kan den ikke logge ind.
HJÆLP bare spørg løs hvis i mangler nogle info så skal jeg prøve mit bedste :-)
Avatar billede j3ppah Novice
18. maj 2009 - 08:21 #1
Avatar billede MCNG Nybegynder
18. maj 2009 - 16:13 #2
Hey det første har jeg ordnet men så står der at jeg skal trykke på `Click on the Start menu, select Run and type the following:`
Hvad hedder det der run på dansk ?
Avatar billede MCNG Nybegynder
18. maj 2009 - 16:36 #3
Når nu har jeg fundet det.
Men nu står der at den ikke kan indlæse det ?? hva nu

Modulet ``Gpkcsp,dll```kunne ikke indlæses

og der står også
``kontrolere at den binære fil er gemt på den angivne sti, eller kontroller om der er problemer med den binære fil eller de afhængige DLL filer
den angivne modul blev ikke fundet``

Der står der
Avatar billede j3ppah Novice
19. maj 2009 - 08:32 #4
lyder jo som en dejlig lille windows fejl, eller fejl med windows live dll filerne. gpkcsp.dll ikke , ...

regsvr32 Dssenh.dll Gpkcsp.dll Slbcsp.dll Sccbase.dll

du har skrevet , i stedet for .

en nem måde at gå ind i run på, er ved at holde windows knappen i bund og trykke på R... Det hedder kør by the way.
Avatar billede MCNG Nybegynder
19. maj 2009 - 21:35 #5
j3ppah kan man ikke også fjern programmet også installere det forfra eller version 8,1 ??
Men det prøver jeg ihvertfald lige også skriver jeg tilbage :-)
Avatar billede j3ppah Novice
20. maj 2009 - 08:28 #6
Hehe :D GL & HF
Avatar billede MCNG Nybegynder
20. maj 2009 - 18:14 #7
GL HF`<----???

Men nu har jeg fjernet msn 8,5 og nu har jeg instaleret 8,1 og det virker fint nu , elle´rs tak for hjælp:-D
Avatar billede j3ppah Novice
25. maj 2009 - 09:57 #8
GL&HF = Good Luck & Have Fun.

Var da godt du fik det til at virke igen ;)
Avatar billede MCNG Nybegynder
16. maj 2010 - 11:10 #9
j3ppah ligger du lige et svar tak