Avatar billede nickwan Nybegynder
17. maj 2009 - 11:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Reactor menu er væk?

Hej alle jeg har lige et lille spørgsmål :)

jeg har lige skiftet til 3ds max 9 fra 3ds max 8 og i 8'eren der havde jeg den der reactor bar ude i venstre side (altså den der er lodret med de blå ikoner på) men den er væk i 3ds max 9 og jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg får den frem?

jeg har kigget alle 22 sider igennem under 3ds max men fandt ikke noget så kan være det er mig der er blind! på horhånd tak :)
Avatar billede jernrosen Nybegynder
23. juni 2009 - 16:04 #1
*S* - Det ka jeg godt forstå - den er dælme svær at finde

Prøv følgende :

Øverst "Customize" -

"Costumize user interface" -

i ny popup - "toolbars"

i højre side - rul ned til "reactor" - klik på den

fjern v-tegn fra "hide"

luk popupen

træk din nye reactor-toolbar helt til venstre side af skærmen
Avatar billede nickwan Nybegynder
25. juni 2009 - 18:58 #2
jernrosen.

Cool 1000 tak:)
Så kan jeg bedre forstå jeg ikke kunne finde den :)