Avatar billede baes3390 Nybegynder
17. maj 2009 - 10:59 Der er 16 kommentarer

Call Of Duty World At War

Hej alle Håbede jeg kunne finde noget hjælp her inde på eksperten.
Jeg har lige fået min nye computer fra topdata som er en virkelig god Gamer Computer.
Købe Call Of Duty World At War for nogen dage siden men har ikke kunne spille det?. Den har problemer med at Connecte til spille serverne (Online) . Jeg har prøvet og Connected Omrking 20 gange til en server men den gider ik connecte til servern .
Det eneste den gør er og skrive Awaiting Connection 1..2..3..4..5..6..7..8..9..10 Connection lost? Jeg har prøvet og Skifte NetKabel Men Ingen ting virker? Mit Internet virker perfeckt Køre 1Mb/sec Kan ik blive meget bedere... :)
Men Håber nogen kan hjælpe mig Hurtigts Muligt
Fra Mark Winningham....
Avatar billede vejmand Juniormester
17. maj 2009 - 11:16 #1
Kunne det mon være din Firewall som blokerer?
Avatar billede baes3390 Nybegynder
17. maj 2009 - 11:39 #2
Neej har prøvet og slå den fra Men den gør det samme? :.
Har Avast Hm ?
Avatar billede CalE Nybegynder
17. maj 2009 - 12:01 #3
ved godt det er lidt dumt spg, men du skriver du kun har prøvet at connecte til én server, har du prøvet andre servere? - Ellers rechek dine firewall tilladelser, -> Kontrolpanel -> Windows Firewall -> Tillad et program gennem Windows Firewall...

Under fanen "undtagelser" skal der ligge en sti der hedder CODWAW.exe eller lign...

Ligger den der ikke trykker du ganske enkelt på "Tilføj Program" og tilføjer CODWAW.exe som ligger i en activision mappe på C:\Programmer\Activision - kender ikke lige spillet men deromkring ;)

Virker det ikke, skal du sikre dig at du har den seneste patch til spillet, og ellers er der den gode og gamle med at trække stikket fra og sætte det til igen når du er i multiplayer vinduet inden du connecter..

Håber det virker :D GG & GL
Avatar billede old_dane Nybegynder
17. maj 2009 - 12:32 #4
Har du hentet de 4 paths der er til spillet og ikke at forglemme at opdaterer punkbuster mvh old dane.
Avatar billede baes3390 Nybegynder
17. maj 2009 - 12:39 #5
Hm Jeg har prøvet og connecte til flere servere.
Den siger det samme Awaiting Connection.
Hm jeg har prøvet massere af gange at slå firewall fra men det hjælper ikke.. Du siger jeg skal gå ind i -> Kontrolpanel -> Windows Firewall -> Tillad et program gennem Windows Firewall...
og slå CODWAW.Exe til men der er ikke nogen Sti der hedder CODWAW.Exe Kun Call of Duty .. Den er slået til Men det virker stadig ikke. har prøvet og gå ind i  C:\Programmer\
Men har ikke mappen Activision? den findes ikke står der når jeg søger efter den..
Jeg har købt det over Steam Games.. Kan det have noget med det at gøre har købt massere af spil derfra tildligere hvor de har virket?. Men COD5 Gider ikke.. Jeg Køre Windows Vista..
Kan det have noget at gøre Med Spillet?
Håber jeg kan få lidt mere hjælp af jer Gutter; )
Mange Hilser fra Mark.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. maj 2009 - 12:51 #6
Aner ikke om det hjælper, men prøv:
Når du vil starte spillet, så højreklik på ikonet til programmet -> Kør som administrator
Avatar billede baes3390 Nybegynder
17. maj 2009 - 13:02 #7
hm jeg ville prøve men tror ikke det virker?...
Hader nå tingene ik virker nå man har lyst til og spille det..Det noget lort.
Avatar billede baes3390 Nybegynder
17. maj 2009 - 13:04 #8
Det virkede ikke;  (
Avatar billede CalE Nybegynder
17. maj 2009 - 14:29 #9
aaahh - Jeg kører selv med steam som client til mine spil.. Det er noget værre juks nogle gange.. Det kan være at du skal joine servere via steams egne serverliste (det er de samme servere der som alle andre clienter bruger) -

og og og - når det er steam du har som baggrundsclient til spillet ligger spillet i den her mappe

C:\Programmer\Steam\steamapps\common\call of duty 4

Måske du kan finde den der, mhs. til firewall tilladelse.. jeg har kigget inde på deres support side og kan umiddelbart ikke finde nogle der har samme problem, Så alternativet er at skrive en mail til deres support og se hvor de skubber bolden hen, for det er aldrig deres ansvar når noget ikke virker siger de :@

Jeg hader når man har et nyt fedt game og så skal sidde og bruge tid som deres testere burde have brugt på at finde og løse !! føler med dig..
Avatar billede baes3390 Nybegynder
17. maj 2009 - 14:38 #10
Jo taak og taak for hjælpen
Prøver og finde ud af det Men Nogen gange kan jeg komme ind i en server og spille ca 2min og så begynder den og lag og sige Connection Ingurrupted eller sådan noget i den stil?
Og så går den ud af det og siger Connection lost?
Ved ik hva det er for noget pis..
Mit internet på 1MB/Sec Og helt ny computer har jeg fået her sidste weekend..
Så det ik noget med det og køre
Skal bare finde ud af det her lort...
Mhv Mark.
Avatar billede CalE Nybegynder
17. maj 2009 - 14:40 #11
# If you are using a router try the following:
# Disable any firewall or security features in your router
# -Set port forwarding on your router to the IP address of your PC. Call of Duty: World at War uses ports 3478, 3479, 3074, 3075 (UDP) and ports 80, 443, 3074, 5223 (TCP). .

Der var den her post inde på Activisions support hjemmeside..

Har du problemer med dette hjælper jeg gerne ;)
Avatar billede baes3390 Nybegynder
17. maj 2009 - 14:43 #12
CaIE DU en Gutter Mand Prøver lige og se om jeg kan finde ud af det måske kan vi snakke over skype et eller andet ville vær stor hjælp!..
Avatar billede CalE Nybegynder
17. maj 2009 - 14:45 #14
Eller Steam ;) - Jeg har email - caledk@gmail.dk
Avatar billede CalE Nybegynder
17. maj 2009 - 14:46 #15
caledk@gmail.com self- _ ikke .dk - sheize
Avatar billede baes3390 Nybegynder
17. maj 2009 - 14:50 #16
hm add mig på steam Tilføjer diig lige på msn...
Steam Profil Name
Baes3390 Add miig