Avatar billede ThomasK Nybegynder
14. maj 2009 - 20:32 Der er 1 løsning

Hjælp til dandomain webshop?

Hej Eksperter.

Er igang med at lave en Webshop i dandomains webshop cms system. Er kommet til en udfordring hvor vi skal have del byer op i zoner pga. forskellige leverings priser.

Så hvis en kunde fra byen 6430 bestiller varer skal shoppen selv kunne finde ud af at opkræve fx. 50 kr istedet 40 kr hvis kunden fx. havde boet i 6400.

Nogen der kan hjælpe med det?

Pft. Thomas Kryhlmann
Avatar billede Rinaa Nybegynder
28. maj 2009 - 21:45 #1
Skal det leveres i en by? Ellers i stedet for leveringslande, kunne det måske oprettes postkode eller del af byen, og så laver du bare forskellige forsendelsesmetode til hver postkode.