Avatar billede meistro Nybegynder
08. juli 2001 - 18:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

logbog

Jeg har MANGE fejl i logbogen under system af typen: følgende mappe mangler win2000dist.
Hvad betyder der, hvad er det?
Avatar billede meistro Nybegynder
08. juli 2001 - 18:25 #1
Hvad er  ydeevnefilen winspool.drv. Under program.
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. juli 2001 - 20:05 #2
Hvis du dobbelt klikker (og får detaljerne om problemerne)... så er der 3 knapper i det vindue: en pil op, en pil ned og en 3. knap. Tryk på denne ... og kopiere fejlene ind her (copy-paste).
Avatar billede kaspikov Nybegynder
08. juli 2001 - 21:50 #3
Har du installeret fra harddisken eller er det et mislykkedes forsøg på at lave \"automated installation\" med DISTributions diskette?

Casper
Avatar billede kaspikov Nybegynder
08. juli 2001 - 21:50 #4
winspool.drv er en spooler driver, det er noget med en printer!

Casper
Avatar billede meistro Nybegynder
10. juli 2001 - 01:28 #5
ingen svar ok!
Avatar billede kaspikov Nybegynder
11. juli 2001 - 09:47 #6
Ingen Svar, der er to svar der stemmer overens med mivcrosofts databaser, hvad mere vil du forlange?
Avatar billede meistro Nybegynder
11. juli 2001 - 14:13 #7
Jeg kan stadig kun se et svar, resten er kommentarer.
Avatar billede goulduck Nybegynder
11. juli 2001 - 14:31 #8
ja, men det er tilladt at kigge på kommentar.. :-)
Avatar billede meistro Nybegynder
11. juli 2001 - 16:37 #9
Hvad er der der er galt hvem skal efter din mening have point. Hvis nogen er blevet snydt, skal de nok få point.
Avatar billede meistro Nybegynder
11. juli 2001 - 16:38 #10
Jeg opretter lige et spørgsmål, så du kan få 30 point.
Avatar billede goulduck Nybegynder
11. juli 2001 - 17:43 #11
Jeg vil bare have at du kopierede fejlen fra logbogen ind til os! Det hjælper MEGET mere end bare det vi har fået afvide.