Avatar billede VILBRAND Nybegynder
13. maj 2009 - 15:29 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Installering af Windows Live Messenger -HJÆLP!

Jeg kører Windows Vista på min Pc og har afinstalleret og slettet alle filer vedr. WLM på grund af virus. Nu er min pc clean og fuldt fungerende igen men alligevel når jeg forsøger at geninstallere det får jeg af vide at det allerede ER installeret. Det er selv om jeg har slettet ALLE filer der har med Windows Live at gøre??? Hvorfor får jeg så hele tiden af vide at det er installeret?
Avatar billede jokkejensen Novice
13. maj 2009 - 15:57 #1
Har du forsøgt at gøre sådan her:

http://msn-errors.blogspot.com/2007/06/cant-install-windows-live-messenger.html

Der er rigtigt mange guides til samme.

/J
Avatar billede VILBRAND Nybegynder
15. maj 2009 - 10:13 #2
Ja har kigget rundt derinde og gjort som de foreslår, men mit problem er stadig det samme. Selvom alle WLM filer er fjernet, så påstår den hele tiden når jeg vil installere messenger at det ER installeret????
Avatar billede VILBRAND Nybegynder
18. maj 2009 - 07:22 #3
Er der virkelig ikke nogen herinde der kan komme med et kvalificeret svar??
Avatar billede vejmand Juniormester
18. maj 2009 - 08:09 #4
Prøv evt. at lave en oprydning i registreringsdatabasen med dette program:
http://www.evonsoft.com/computer-repair.html

Efter downloading og installation åbner du bare programmet, og den går igang med at finde "snavs" og andre problemer.

Den fjerner intet inden du klikker på "Repair".

Inden du klikker på "Repair" kan du, ved at klikke på de røde links, se hvad programmet vil fjerne.

Under "Privacy Sweep" kan du f.eks. fravælge det du ikke ønsker fjernet, ved at fjerne markeringen til venstre.
Avatar billede VILBRAND Nybegynder
19. maj 2009 - 08:46 #5
Jeg har i forvejen Winoptimizer kørende der har rensent min pc og optimeret så tvivler på den vil virke, men tak prøver lige forsøget.
Avatar billede VILBRAND Nybegynder
19. maj 2009 - 09:18 #6
programmet virker slet ikke. Når det er installeret og man åbner det er det ikke muligt at klikke på nogen af knapperne og der sker ingen ting...
Avatar billede vejmand Juniormester
19. maj 2009 - 09:34 #7
Ups, sorry for sat.., programmet virker vist kun med XP.
Avatar billede vejmand Juniormester
19. maj 2009 - 09:39 #8
Måske du skulle prøve CCleaner i stedet, den skulle virke med Vista: http://www.ccleaner.com/
Avatar billede vejmand Juniormester
19. maj 2009 - 09:49 #9
Avatar billede VILBRAND Nybegynder
25. maj 2009 - 14:03 #10
Man skulle jo bare tro at Ashampoo Winoptimizer som jeg bruge nu kunne det samme... men jeg prøver lige osse det!
Avatar billede VILBRAND Nybegynder
25. maj 2009 - 15:08 #11
TAK! CCleaner gjorde jobbet og min messenger fungerer igen nu!
Avatar billede VILBRAND Nybegynder
25. maj 2009 - 15:13 #12
Arh, irriterende - det var VEJMAND som skulle have de point!
Avatar billede vejmand Juniormester
25. maj 2009 - 15:59 #13
Velbekomme, godt du fik det fikset.  :-)

Det med pointene kan du klare ved at oprette et nyt spørgsmål med titlen: Point til vejmand
Og så linke til dette spørgsmål.