Avatar billede ch007 Nybegynder
09. maj 2009 - 09:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Multi download

Jeg ønsker at lave et script, hvor man kan downloade flere filer ved blot et klik (1 request).

Jeg har leget lidt med:
http://www.motobit.com/tips/detpg_multiple-files-one-request/

Men kan ikke få det til at virke.

Er der en, der kan poste et script, der virker, eller forklare mig, hvordan jeg får ovenstående til at virke?

Evt. et script hvor man kan hente alle filer i en mappe, man angiver, så downloader den bare filerne en efter en...
Avatar billede ch007 Nybegynder
10. maj 2009 - 01:04 #1
Er der virkelig ingen, der kan hjælpe med dette?
Avatar billede ch007 Nybegynder
20. maj 2009 - 16:33 #2
Lukker :(