Avatar billede Henry Novice
08. maj 2009 - 16:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sony Ericsson - Wireless Manager

Jeg har lige fået Sonofon  Mobilbredbånd, og der har jeg fået en MD400 USB dongle, når jeg putter den i kommer den fint op og siger den vil install Wireless Manager (WM), men når jeg så vil køre WM vil den ikke, så komme følgende fejl besked.

WirelessManager.exe - Programfejl
Det lykkedes ikke at initialisere programmet korrekt (0xc000007b). Klik på OK for at afslutte programmet.

Hvad kan dette skyldes, jeg har prøvet at google det men kan kun finde noget med at det kan være pga af virus, men nu har jeg prøvet det på 3 forskellige pc'ere, samt jeg har hentet den nyeste WM fra SE's hjemmeside.
Avatar billede Henry Novice
11. maj 2009 - 00:23 #1
Jeg har nu sendt  modem til rep., så må vi om det hjælper.
Avatar billede Henry Novice
03. november 2009 - 12:41 #2
jeg fik en anden model, og det virker bare