Avatar billede amandasimon Nybegynder
08. maj 2009 - 15:00 Der er 5 kommentarer

htc touch diamond

jeg har et problem jeg kan ikke opdater mit vejr hvad kan man gøre
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
10. maj 2009 - 18:00 #1
Hej..

Kan du uddybe dit spørgsmål lidt.. ?
Avatar billede amandasimon Nybegynder
10. maj 2009 - 18:32 #2
jeg har lige opdageret min htc til shell men nu kan jeg ikke kommet ind i mit vejr kan kun se ikon i venster hjørne er lidt dum til det her håber det ok
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
10. maj 2009 - 18:58 #3
Prøv at trykke på on/off knappen en gang, så slukker displayet og kan kun tændes igen ved at trykke på samme knap.
ellers kan du holde "læg røret på" knappen nede et par sekunder, så er tastelasen aktiveret.
Avatar billede amandasimon Nybegynder
10. maj 2009 - 19:11 #4
det hjælper ikke noget kan godt gå ind i mit vejr men den kan ikke opdager og der står ikke hvor mang grader der er visker kun en sol og skyer
Avatar billede alijan Nybegynder
11. maj 2009 - 23:02 #5
kan du komme ind på internet browser, har du internet adgang på din htc. hvis ja så prøve denne her side.

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=428

jeg bruge den tit alt om diamond :-)