Avatar billede Laerkholm Nybegynder
07. maj 2009 - 14:50 Der er 2 kommentarer

Bluetooth deaktiveres via bios'en efter Windows 7

Hej

Jeg har lige udskiftet min Windows 7 beta installation med Windows 7 RC men den bliver ved med at deaktivere bluetooth via bios'en.
Jeg kører en dual boot med Vista, og så længe jeg kun er i Vista eller da jeg brugte beta versionen af windows 7 har jeg aldrig oplevet problemet før.

Efter jeg har installeret RC'en derimod kommer det nu både i Vista og RC'en, og det gør det umuligt at bruge bluetooth på computeren fordi den ikke kan finde enheden.

Er der en løsning på dette tror I? eller skal jeg gå tilbage til beta versionen/geninstallere RC?
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2009 - 16:47 #1
til mit logitech er der endnu ikke lavet setpoint til den endnu.
der ligger kun til vista 32 + 64 bit (setpoint 472)og prøvede at installere den til vista 32 bit men den protesterede og da mit tastatur virker fint venter jeg på opdateringen fra logitech.

bare rolig den kommer sikkert hurtigt ellers skriv til dem og spørg om de har hørt om det nye styresystem - det plejer gerne at hjælpe at være lidt sarkastisk.

m.v.h
Avatar billede Laerkholm Nybegynder
08. maj 2009 - 14:28 #2
Nu vedrører dette jo ikke dirkte set point software, da det er hele bluetooth radioen der bliver deaktiveret på computeren og altså ikke bestemt af set point, men af windows 7.

Dog vil jeg sige at jeg slet ikke oplevede nogen problemer med set point softwaren i windows 7 beta. Jeg kørte 64 bit af Windows 7 og jeg  brugte bare set point til Vista i 64 bit udgaven