Avatar billede netcentretdk Nybegynder
05. maj 2009 - 23:27 Der er 2 kommentarer

Flere kunder tak

Hej eksperter
Som alle andre webshops har vi også plads til masser af nye kunder, men mangler gode ideer til hvad vi kan forbedre for, at kommer, for det første højere op i Google tal, men også hvor det er mest effektiv at annoncere.
Hvilke søgemaskiner virker, og hvilke er gratis at tilmelde sig hos (som virker)
Det er naturligvis potientielle kundeemner vi søger og ikke bare "klik" besøgende som blot klikker ind og ud.
Vi bruger i øjeblikket vores reklamepenge på disse kanaler:
Kelkoo
Google Addwords
Gul&gratis
QXL
DBA

Hvad kan vi gøre mere og har i gode links til forums som vi burde kontakte for at gøre opmærksom på vore fede (synes vi selv) shop?

Vores primære varer er:
Mobiltelefoner med 2 sim
ATV og pocketbikes
Gadgets
Elektriske Løbehjul og cykler
RC legetøj

Kik endelig forbi shoppen på www.netcentret.dk
Avatar billede keysersoze Guru
06. maj 2009 - 00:32 #1
Meget kort fortalt så er der i hvert fald på den kodemæssige front en del mangler og fejl - forkert doctype, misbrug af meta, de første ca 150 linier kode er irrelevant og burde gemmes væk så relevant indhold kommer højere op, ikke særlig god brug af title/alt osv. Alt sammen noget der kan give lidt ekstra - eller ligefrem straffe siden hvis brugt forkert.

Søgemaskiner tilmelder man sig ikke - man arbejder på at blive optaget ved at have en masse links rundt omkring. Eneste der _måske_ kan være relevant at kigge på er dmoz.org men ved ikke hvor levende den er i øjeblikket. dba og qxl er ikke søgemaskiner så hvad der virker og ikke virker der kender jeg ikke til - så det umiddelbart bedste er nogle super optimerede adwords annoncer.

Hvis ikke du allerede har gjort det vil jeg umiddelbart foreslå at du investerer i E-Pusher - det er en relativt dyr bog, men gevinsten kan let blive meget stor hvis man forstår at følge rådene.
Avatar billede keysersoze Guru
06. juni 2009 - 10:08 #2
lukketid?