Avatar billede timmwillum Nybegynder
29. april 2009 - 19:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Itunes "hænger" ... starter ikke

Hej alle

Jeg er ny med mac. Lige pludselig vil iTunes slet ikke starte korrekt. Den starter (ikonet hopper), men kommer aldrig frem. Og næste gang jeg klikker på ikonet er der ingen reaktion. Jeg har så prøvet at gå ind i "afbryd programmer" hvor iTunes rigtig nok står som (svarer ikke). Men når jeg så afbryder hjælper det heller ikke. Jeg er simpelthen nød til at starte mac'en igen ... og det kan jo ikke være rigtigt ... og i øvrigt hjælper det ikke ... samme problem næste gang.

Nogle gode gode idéer? Kan man på mac lave en geninstall?
Avatar billede monsterg33k Nybegynder
29. april 2009 - 20:15 #1
Hmm efter som jeg aldrig har været glad for mac kan jeg kun hjælpe dig på Windows basis...

1. Sørg for at updatere din itunes
2. Slet mappen med itunes - reboot - reinstall
3. Hvis dette ikke hjælper kan jeg anbefalde et kanon program "Winamp" http://www.winamp.com
Avatar billede timmwillum Nybegynder
29. april 2009 - 21:03 #2
Tak ... ved ikke hvad der skete, men jeg satte en cd i drevet, og så åbnede iTunes ... nogle gange er det de simple ting, der virker.
Avatar billede timmwillum Nybegynder
29. april 2009 - 21:03 #3
Lukker
Avatar billede egonspock Seniormester
29. april 2009 - 21:06 #4
Monsterg33k havde en god pointe: husk at gå i æble-menuen og vælg "Softwareopdatering..." og få opdateret alt. Det skader aldrig :-)