Avatar billede zero_lock Nybegynder
25. april 2009 - 19:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

mapping

har har fundet noget på nettet hvor jeg skal mappe til et sted i mit webhotel

I config filen står der denne hjælpe tekst

' Root folder, it can be a physical or virtual folder: "c:\test", "/test"
' Beware that you will not have web access(no web browsing of files/folders) if you use a physical folder like "c:\test"
' If you want to have web access with a physical folder, you should create a virtual folder(IIS alias like "/folder") for that physical folder and use it instead.
Const wexRoot = "/waz/FileRoot/"

jeg vil bruge mappen FILEROOT der ligger under waz. waz mappen ligger i roden...
Avatar billede zero_lock Nybegynder
25. april 2009 - 19:57 #1
glemte lige at skrive at det er ONE jeg er kunde hos... og den ting jeg har fundet er http://www.gleamtech.com/products/webexplorer/asp-file-manager
Avatar billede zero_lock Nybegynder
20. februar 2010 - 14:52 #2
intet svar