Avatar billede mutegrab Nybegynder
19. april 2009 - 22:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Brugerkonti uden adgang til net på alle

Hej
Jeg har en bærbar med forskellige profiler, hvor jeg ikke har adgang til nettet på alle profiler. Den eneste jeg kan komme på nettet med, er med forældre kontrol... Jeg har Vista home.
Er der nogle herinde hos eksperterne som har en ide om hvordan jeg løser det problem?
Avatar billede osigaard Nybegynder
19. april 2009 - 23:30 #1
Hvis din netadgang er udstyret med forældre-kontrol, har det jo da nok en årsag!
Vi kan og må ikke her på Eksperten hjælpe dig til til at omgå en sadan sikring/lås.
Avatar billede CCodam Nybegynder
19. april 2009 - 23:50 #2
#1 Han er administrator af computeren, og har kun sat forældre kontrol op på sin datters bruger.
Hans problem er at han kun kan komme på nettet, når han er logget ind som sin datter, hvor der er forældre kontrol på, de to andre brugere kan slet ikke tilgå nettet :/
Avatar billede osigaard Nybegynder
20. april 2009 - 00:07 #3
Log på computers administrator profil, gå i Netværks og delingscenter og opret forbindelse, gem som adminprofil
Avatar billede mutegrab Nybegynder
20. april 2009 - 00:11 #4
Hej Osigaard. Hvad er det je skal oprette forbindelse til? Jeg har forbindelse til - min forbindelse er tilsluttet og fin, men jeg må have slukket for et eller andet sådan at jeg hverken kan benytte net, skype, msn eller andet netkrævende.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
20. april 2009 - 00:27 #5
Har du prøvet systemgendannelse ?
Avatar billede mutegrab Nybegynder
20. april 2009 - 00:30 #6
ja og nu virker det - tak for tippet
Avatar billede mutegrab Nybegynder
20. april 2009 - 00:31 #7
du er for sej - tak for at du holdt ud
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
20. april 2009 - 00:50 #8
(o: