Avatar billede RexReptiles Nybegynder
19. april 2009 - 01:13 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

RE-Vurdering af site om krybdyr

Så rettede jeg op på alt det som der var noget skidt sidst - men jeg vil gerne høre om der er andre ting jeg bør tage et kig på.

W3C validatoren kan ik håndtere flash embeded.
- og hvis den kan så giv endelig lyd - min intro og logoer kan godt klare fordi der ik er en masse parametre - men youtube film og cam sider blir nok umulige at få valideret?

(dette er faktisk en af de ting jeg gerne ville gøre noget ved hvis muligt)

hvis det er ikke tilfældet det kan ordnes så se bort fra video sider og webcams i forbindelse med W3C.

og giv mig jeres holdninger til siden :-)

www.rexreptiles.com
Avatar billede sajgo Nybegynder
19. april 2009 - 19:45 #1
Hmm jeg syntes måske Introen er lidt for lang og det med at forside teksten kommer som en skrivemaskine går også lidt for langsom:(

Men ellers godt design og arbejde

6 ud af 10
Avatar billede RexReptiles Nybegynder
20. april 2009 - 12:40 #2
Jeg har taget et kig på det, er det bedre nu?
Avatar billede sajgo Nybegynder
20. april 2009 - 14:28 #3
Det er meget meget bedre. Men hvis du kunne få slangen til at blive nede når den først er kommet ned ville det være fedt. Men syntes den er blevet meget god. Og før så jeg ikke de der billeder på forsiden da jeg blev træt af at vente. Og måske når man går til en anden side ville jeg elske at det blev lavet i frame selvom den faktisk loader ret hurtigt....

Men jeg vil nærmest sige 8-10 nu.

Med Venlig Hilsen...
Mathias Kirk
Avatar billede RexReptiles Nybegynder
20. april 2009 - 23:50 #4
Iframes og frames er dødt - jeg byggede den første op i frames - men det er hverken W3C godkendt eller vil vises ordenligt frem i alle browsere..

jeg tager et kig på slangen og jeg overvejer at smide slangen ind på de sider som har en tom "højre"

jeg kan jo bare lave en meget simpel flash hvor den lige kommer ned og blir der.

:-)
Avatar billede RexReptiles Nybegynder
03. maj 2009 - 23:02 #5
tyndt.