Avatar billede janchr16 Nybegynder
16. april 2009 - 15:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Menu der følger scrolling.

Hvordan oprettes en menu der følger toppen af siden når man scroller?
I CSS hedder det fixed position men kan det ikke lade sig gøre i Frontpage 2003??
Avatar billede trissebasse Nybegynder
17. april 2009 - 09:12 #1
Hej.
Hvorfor bruger du Frontpage når du kan CSS?... Ligemeget.
Jeg husker ikke rigtig funktionerne i Frontpage længere, men kan du ikke bare gå ind og skrive en CSS i kode? Jeg ved godt koderne i Frontpage er fuldstændig vanvittige men det skulle ikke være helt umuligt... Siger jeg, der så absolut er for doven til Frontpage-koder :-D
Avatar billede janchr16 Nybegynder
08. april 2013 - 12:47 #2
Lukker