Avatar billede jomi83 Nybegynder
15. april 2009 - 13:19 Der er 4 kommentarer

Google optimering

Hej alle,

Når man siger på eksempelvis http://www.google.dk/search?q=10000kr.dk&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a - kommer der en masse underlinks til 10000kr.dk. Hvordan gør man dette? HTML kode? Hvordan opfanger google det?
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2009 - 15:25 #1
Hvis din side i Googles øjne har en høj relevans får siden listet udvalgte undersider under sig på Google.
Jeg havde det faktisk selv med discountdomains.dk, men kan netop se, at dette ikke er tilfældet længere.
Da jeg har mistet pagerank og er gået fra 4 i pagerank til 3 for nylig, vil jeg hermed gætte på at det kan have noget med dette at gøre.

Altså, hvis din side har mindst 4 i pagerank.
Måske er det også andre faktorer, der spiller ind, men du kan i hvert fald ikke gøre det selv.
Avatar billede keysersoze Guru
15. april 2009 - 15:33 #2
jeg tvivler på at pagerank har så stor en indflydelse - er ret sikker på at jeg har set flere sider have det med under pr4.

http://www.thomas-rosenstand.dk/google-sitelinks/
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2009 - 15:45 #3
Ja, du har ret.
Efter at have læst artiklen kan jeg se, at hvis jeg søger på fx. 'discount domains' i stedet for på selve domænenavnet, så har min side rent faktisk stadig sitelinks, dog kun 3 i mod 6-7 tidligere.
Avatar billede keysersoze Guru
06. juni 2009 - 09:56 #4
lukketid?