Avatar billede pablopablo Nybegynder
14. april 2009 - 22:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HttpHandler og sub-domæne

God aften.

Jeg sidder med en HttpHandler som håndtere .JPG filer. Det har altid virket meget fint. Men nu er det således, at jeg har oprettet et subdomæne (.test) som indeholder præcis alle de samme filer som hoved-domænet.

Mit problem er nu, at ingen af mine JPG billeder bliver vist på test.mitdomæne.dk - det virker slet ikke som om, at HttpHandleren bliver kaldt?

Koden i min web.config som inkl. HttpHandlere ser således her ud:

<add verb="*" path="*.jpg" type="GeneralAntiLeech.GeneralAntiLeechClass, GeneralAntiLeech"/>

Har jeg brug for at ændre i denne? Eller kan det skyldes noget helt andet?

Håber meget I kan hjælpe mig!

Mvh. PabloPablo
Avatar billede Syska Mester
15. april 2009 - 00:43 #1
Er det ik' bare at debug din app og se om den bliver kaldt ?

Eventuelt smid noget debug write ind ...

C:\windows\system32\drivers\etc\hosts

Der kan du oprette fake hosts names og lege med ...

HttpHandelere burde ik' kigge på subdomain elelr noget, så mærkeligt det ik' virker.
Avatar billede pablopablo Nybegynder
15. april 2009 - 17:48 #2
Den bliver ikke kaldt...for mine billeder bliver ikke vist og det virker kun hvis den virker...såå...nogle ideer??
Avatar billede pablopablo Nybegynder
03. august 2010 - 16:42 #3
lukker
Avatar billede Syska Mester
03. august 2010 - 16:57 #4
fandt du ud af hvad problemet var ?
Avatar billede pablopablo Nybegynder
03. august 2010 - 21:16 #5
Det er noget siden at jeg fiksede det...kan ikke huske det præcis nu, andet end noget konfiguration i IIS...jeg tror det var pga. hoved-domænet...stod for at håndtere sub-domænets IP/URLs...