Avatar billede vardepigen Praktikant
10. april 2009 - 21:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

åbning af ny side

jeg har i dag fået klikket på "et eller andet" da jeg havde en side åben i internet explorer.... med det resultat at når jeg har en side åben, og vil åbne en ny side via et link på den jeg har åben.. vises kun 1/3 af siden, og jeg skal selv maksimerer den.

Jeg mener at det er ie 7.0 jeg kører med

er der nogen der kan forklarer hvordan jeg får ordne det, så jeg ikke skal maksimerer det manuelt....
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2009 - 23:44 #1
http://www.jiisoft.com/iemaximizer/Default.aspx

Den bruger jeg - den virker også på IE8.
Avatar billede vardepigen Praktikant
11. april 2009 - 07:27 #2
jeg har nok ikke forklaret mig godt nok ;-)

jeg har kørt med samme computer og opstilling i 1 1/2 år og det var først i går at problemet opstod....
11. april 2009 - 09:26 #3
Generelt - skal vi gætte:
Win98, W2000, XP, Vista, ... , ... ?
11. april 2009 - 09:27 #4
Install IE8 ->
www.microsft.com/ie8
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2009 - 11:58 #5
Så var det nok også mig der ikke fik forklaret mig godt nok ;)

Nøjagtig det samme skete for mig, derfor bruger jeg IE New Window Maximizer.

Nogen siger man bare skal trække vinduet til den rette størrelse - lukke og åbne link igen, så er det maksimeret - men nej, det er kun strukket...
Avatar billede vardepigen Praktikant
11. april 2009 - 15:42 #6
okay sorry Larry.. glemte ganske korrekt at skrive at jeg har vista.... kan du ellers hjælpe, har ikke lyst at opdatere til ie8 endnu

til John.. jeg har også prøvet det med at trække det ud til rette størrelse, lukke og så er det ok når man åbner igen.. men det virker ikke ved det jeg har fået lavet denne gang...

men så må jeg bare "leve" med det ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2009 - 17:09 #7
Nej - brug det program jeg henviser til :)
Det skal bare installeres, så maximerer det vinduer automatisk.
Avatar billede vardepigen Praktikant
13. april 2009 - 14:24 #8
hej john

jeg ved ikke helt hvad der var sket, men efter at jeg har haft lukket computeren, og genstartet den, er problemet forsvundet.

nu opfører den sig som den skal ;-) så det har vist været en fejl 40...

men vil du være venlig at lægge et svar, så du kan få point og jeg kan lukke spørgsmålet.
du har jo prøvet at hjælpe og er kommet med et link

de venligste hilsner
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2009 - 17:17 #9
ok :)